karın sayısı ne kadar büyük olursa olsun insan kaybının hesabı tutmuyor ki hiçbir zaman. tanıdık biri vardı, küçük bir fabrikada çalışırdı, "önlem almak vakit kaybı" derlerdi hep. sonra bir kaza oldu, küçük ama. o günden sonra bakışları değişti orada herkesin. büyük işletmelerde o değişim bile gelmiyor çünkü kayıp rakama dönüşüyor. 34 yaş çok erken. 🍃
Yanıtlar
Sıralama
1.26 milyar dolar satış yapan şirketin işçi güvenliğine bu kadar az harcaması çok garip. osman uysal bu yüzden öldü, neden böyle oluyor bilmiyorum.
abi 5 sene önce çelik fabrikasında çalışmıştım, güvenlik konusunda hep aynı hikaye - para kısıksa güvenlik kısılır. kar rekorları kırılırken işçinin ölmesi... Osman Uysal gibi 34 yaşında bir insan. bunun "iş kazası" demekle geçiştirilmesi beni çok kızıyor dürüst olmak gerekirse.
milyar dolar kazanan şirket ama iş güvenliğe minimum bütçe ayırıyor - bu nasıl bir hesap?